Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Αντιπαράθεση Τζιτζικώστα-Ιωαννίδη για την τουριστική προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας


Σε πεδίο αντιπαράθεσης μεταξύ των υποψήφιων περιφερειαρχών Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολου Τζιτζικώστα και Γιάννη Ιωαννίδη εξελίχθηκε η τουριστική προβολή της περιοχής. Σε δηλώσεις του ο κ. Ιωαννίδης επισήμανε ότι “το ενδιαφέρον, οι ικανότητες και η αποτελεσματικότητα της απερχόμενης Διοίκησης για τον Τουρισμό αποδεικνύεται από τη μηδενική επισκεψιμότητα που έχει η παρατημένη ιστοσελίδα και το Twitter των σελίδων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας”. Ο κ. Ιωαννίδης παρουσίασε σε εκδήλωση στον Πολύγυρο Χαλκιδικής την ιστοσελίδα προβολής του Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας, που δημιούργησαν οι νέοι του συνδυασμού και λειτουργεί με την επωνυμία «picture it», δηλαδή, «Φωτογράφισε το».

Η πρωτοβουλία των νέων λειτουργεί μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του συνδυασμού «Περιφέρεια Πρωταθλήτρια», http://coachformacedonia.gr/pictureit/.

Απαντώντας ο κ. Τζιτζικώστας υπογράμμισε ότι “η καμπάνια τουριστικής προβολής και το τουριστικό brand name για την Κεντρική Μακεδονία, με τον τίτλο ‘’Very Macedonia’’, σχεδιάστηκαν και υλοποιούνται από επαγγελματίες του χώρου, οι οποίοι έχουν χτίσει μια ολόκληρη εκστρατεία προβολής με τουριστικό, αλλά και εθνικό προσανατολισμό”.

“Οι ‘’τουρίστες’’ της αυτοδιοίκησης θα ωφελούνταν, εάν δεν εθελοτυφλούσαν μπροστά στην πραγματική δυναμική που δείχνει η Μακεδονία μας στον τουρισμό, γεγονός το οποίο αποδεικνύεται από τα νούμερα των αφίξεων που κάθε χρόνο αυξάνονται”, συμπλήρωσε.

Πηγή: agelioforos.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας στο Χαλκιδική360.
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο Χαλκιδική360, για αυτό μην ανησυχήσετε για την τυχόν καθυστέρηση στην εμφάνιση τους.Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε μικρούς ελληνικούς χαρακτήρες!
Σχόλια σε αγγλικούς χαρακτήρες ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!