Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Ειρήνη Καλαμαράκη - Η σχέση μου με την μουσική είναι όπως ένα γλυκό του κουταλιού


Την άκουσα για πρώτη φορά στο τηλεοπτικό show του Ant1 το "The Voice". Με συγκίνησε η ερμηνεία της ακούγοντάς την να τραγουδάει το "Με τα μάτια κλειστά" που τους στίχους και την μουσική υπογράφει ο Παναγιώτης Καλαντζόπουλος. Ο λόγος γίνεται για την νέα τραγουδίστρια Ειρήνη Καλαμαράκη, η οποία μέσα από το show μας συστήθηκε και μας άφησε όμορφες αναμνήσεις. Είναι μόλις 21 ετών και το ταλέντο της φωνής της μαγεύει, ταξιδεύει...

Η Ειρήνη Καλαμαράκη εξηγεί στο www.touristorama.com την σχέση της με την μουσική, την παρουσία της στο -The Voice-, τα μελλοντικά της σχέδια αλλά και την απόφασή της να επιλέξει την ομάδα της κ. Μελίνας Ασλανίδου!


1.Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς και την σχέση σας με την μουσική

 Ονομάζομαι Ειρήνη Καλαμαράκη και ζω στην Αθήνα. Έχω βαθιά καταγωγή από την Κρήτη και συγκεκριμένα από τα Χανιά. Τα τελευταία τρία χρόνια έχω μετακομίσει στην Αγία Μαρίνα στο Κορωπί όπου η ζωή δεν έχει καμία σχέση με το κέντρο της πόλης. Η σχέση μου με την μουσική είναι όπως ένα γλυκό του κουταλιού. Ενώ θες να τρως συνέχεια πρέπει να προσέχεις την ποσότητα του γιατί μπορεί να γλυκαθείς παραπάνω από όσο θα έπρεπε.

2. Γιατί επιλέξατε να συμμετέχετε σε ένα talent show όπως το -THE VOICE-

Ο πρώτος και σημαντικότερος λόγος που διάλεξα το -the voice-  είναι γιατί κλείνει τα μάτια στην εμφάνιση και δεν έχει  καμία σχέση με τα project  που έχουμε συνηθίσει στην Ελλάδα.

3. Είχατε πρωταγωνιστικό ρόλο στο παιχνίδι, την περιμένατε αυτή την επιτυχία;

Αν λέγοντας πρωταγωνιστικό ρόλο εννοείς να ασχολούνταν όλοι μαζί μου,τότε όχι. Ήμουν ήρεμη δύναμη μέσα στο παιχνίδι και ήμουν πολύ αθόρυβη. Η επιτυχία δεν είναι ποτέ δεδομένη. Για αρκετό καιρό θα με θυμούνται,μετά θα με ξεχάσουν και πάλι τα ίδια. Είναι πολύ σημαντικό βέβαια στις παρέες να συζητούν για σένα,αλλά θέλει πολύ προσοχή το πως θα χειριστείς την αναγνωρισιμότητα. Αν είσαι ήρεμος, με υπομονή  και χαμηλών τόνων τότε θα  έχεις επιτυχία.

4. Γιατί διαλέξατε την ομάδα της κ. Μελίνας Ασλανίδου;

Διάλεξα την ομάδα της Μελίνας γιατί ακούω τα τραγούδια της και ξέρω όλη τη δισκογραφία της απέξω. Είναι η μόνη από τους 3 που γύρισαν που ταιριάζει πιο πολύ σε μένα και στο ύφος που τραγουδώ.

5. Τι κρατάτε και τι αφήνετε πίσω σας τώρα πια που δεν βρίσκεστε στο -THE VOICE-

Κρατώ τις στιγμές που τραγούδησα και έδωσα την ψυχή μου σε αυτό,ακόμα και αν κάποιες φορές ήταν πάνω από τις δυνάμεις  μου, φυσικά κρατώ το ότι γνώρισα τόσο κόσμο ο οποίος άκουσε τη φωνή μου και τέλος όλες τις φιλίες που απέκτησα. Προσπαθώ να αφήσω πίσω την πικρία που νοιώθω για το ότι αποχώρησα από το πρώτο live. Πιστεύω είχα να δώσω και άλλα στον κόσμο. Βέβαια αυτό μου δίνεται η δυνατότητα να το κάνω και έξω από το παιχνίδι μιας και ο κόσμος με θυμάται.

6. Τι σημαίνει η λέξη καλλιτέχνης για εσάς;

Ο καλλιτέχνης πρέπει να είναι λίγο τρελός. Να πηγαίνει λίγο κόντρα στο σύστημα. Να μη συμβιβάζεται. Να κάνει ότι του αρέσει χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανένα. Όλα αυτά βέβαια σε ένα παράλληλο σύμπαν γιατί δυστυχώς δεν υπάρχουν πια τέτοιοι ή μάλλον σπανίζουν. Σε όλους μας κάποιος κάνει κουμάντο.

7. Πιστεύετε πως στην Ελλάδα της κρίσης οι νέοι μπορούν να ελπίζουν ένα καλύτερο αύριο ή να κάνουν όνειρα;

Τώρα είναι που πρέπει να ανεβάσουμε στροφές και να μην αφήσουμε κανέναν να μας γκρεμίζει τα ιδανικά μας. Θέλει και λίγο θράσος να κυνηγήσεις τα όνειρά σου και δεν είναι εύκολη υπόθεση. Η κρίση μας έχει καθηλώσει στον καναπέ μας ενώ θα έπρεπε να μας δυναμώνει και να μας κάνει θηρία. Αν ξεπεράσουμε τις δικές μας καθημερινές κρίσεις τότε ίσως μπορέσουμε να δούμε την ζωή μας με μια άλλη ματιά. Είναι ξεφτίλα να μην κυνηγάς τα όνειρα σου όσα εμπόδια και να βρεις. Για αυτό οφείλουμε να κάνουμε τα πάντα για αυτά.

8. Σας αρέσει να ταξιδεύετε;

Μου αρέσει πολύ. Με πλοίο με τραίνο και κυρίως με αυτοκίνητο. Έχω πάει σε πολλά μέρη της Ελλάδας μας. Το αεροπλάνο το φοβάμαι πολύ, παρόλα αυτά έχω ταξιδέψει 3 φορές. Έχω πάει Ιταλία, Πολωνία στο Euro 2012 με τους πελαργούς και στην Κωνσταντινούπολη. Την αγάπησα αυτή την Πόλη. Είναι ένα θαύμα.

9. Mελλοντικά σχέδια;

Πολλά και διάφορα. Θα ξεκινήσουμε με live το καλοκαίρι σε beach bar με κοκτέιλ και ξυπόλητοι στην άμμο. Υπάρχουν διάφορες προτάσεις αλλά μία είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Αν ο κόσμος θέλει να ενημερώνεται για όσα ακολουθούν μπορεί να το κάνει στο επίσημο προφίλ μου στο facebook https://www.facebook.com/irenesinger.kalamari στην επίσημη σελίδα μου https://www.facebook.com/irenesinger.kalamari στην επίσημη σελίδα μου https://www.facebook.com/pages/%CE%95%CE%B9%CF%81%CE%AE%CE%BD%CE%B7-%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B7-Irene-Kalamaraki/401589003309833?ref=hl και φυσικά στο twitter https://twitter.com/irene_kala.

10. Πως ονειρεύεστε τον εαυτό σας μετά από 10 χρόνια;

 Δεν μπορώ να φανταστώ ειλικρινά. Μπορεί να κάνω καριέρα και να έχω αποκτήσει εμπειρίες.Μπορεί να έχω οικογένεια και παιδιά.Το μόνο που ξέρω σίγουρα είναι ότι θα είμαι 32 στα 33.

Πηγή: touristorama.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας στο Χαλκιδική360.
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο Χαλκιδική360, για αυτό μην ανησυχήσετε για την τυχόν καθυστέρηση στην εμφάνιση τους.Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε μικρούς ελληνικούς χαρακτήρες!
Σχόλια σε αγγλικούς χαρακτήρες ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!