Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Επεκτείνεται σε στεριά και θάλασσα η Folli Follie


Νέα καταστήματα σε αεροδρόμια του εξωτερικού από Ρωσία ως Καραϊβική, αποκλειστικά δικαιώματα διανομής ειδών από γνωστές μάρκες ένδυσης, καινούργια σημεία πώλησης σε Κίνα, Ιαπωνία, Τουρκία και Αμερική, ακόμη και μαρίνες σχεδιάζει και υλοποιεί ο όμιλος Folli Follie για το 2014. Στόχος είναι η περαιτέρω διεθνοποίηση των δραστηριοτήτων του και η ενίσχυση των πωλήσεων μέσω αυτών. Για την Ελλάδα, η Folli Follie, που αύξησε το μερίδιο αγοράς το 2013, αναμένει το 2014 να είναι καλύτερη χρονιά εξαιτίας της αύξησης τουριστών υψηλού εισοδήματος. Και όλα αυτά τη στιγμή που ο όμιλος μετά την πλήρη αποεπένδυση από τα ΚΑΕ ενίσχυσε σημαντικά το 2013 τα οικονομικά του μεγέθη, εξαλείφοντας τον δανεισμό και εμφανίζοντας καθαρό ταμείο ύψους 29 εκατ. ευρώ!

Σε διεθνή αεροδρόμια
Ηδη το 75% του τζίρου της εταιρείας προέρχεται από το εξωτερικό, ενώ στοχεύουν να αυξηθεί περαιτέρω, σύμφωνα με τον κ. Τζώρτζη Κουτσολιούτσο, διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Folli Follie, αναπτύσσοντας παράλληλα διάφορους τομείς. Ειδικότερα, μετά τη συνεργασία του ομίλου με τον ελβετικό ταξιδιωτικό όμιλο Durfry, σχεδιάζει να αποκτήσει τουλάχιστον 10 σημεία παρουσίας Folli Follie σε διεθνή αεροδρόμια, όπως σε Ρωσία, Λατινική Αμερική, ΗΠΑ, Καραϊβική κ.α.

Ακόμη, ο όμιλος σχεδιάζει να αποκτήσει και άλλα καταστήματα Folli Follie στην Κίνα με στόχο το 2014 να κλείσει με 250 σημεία πώλησης, από 209 που είχε στο τέλος του 2013, τα οποία θα προέλθουν τόσο από ιδιόκτητα καταστήματα όσο και από συμβάσεις franchise.

Επέκταση της Links of London
Στην Κίνα ο όμιλος, ειδικά μετά τη συμφωνία με τον κινεζικό όμιλο Fosun, σκοπεύει να διευρύνει το δίκτυο καταστημάτων και της Links of London, με στόχο να αποκτήσει άλλα 20 σημεία άμεσα το 2014, όπως τόνισε ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος. Πάντως, προτεραιότητα ανάπτυξης του σήματος Links of London του ομίλου αποτελεί η Ιαπωνία, όπου απέκτησαν ένα πρόσφατα, στο Τόκιο, και οι ΗΠΑ που έχουν ήδη 15, αλλά φιλοδοξούν να επεκταθούν περαιτέρω.

Επίσης, ο όμιλος δίνει μεγάλη έμφαση και στην ανάπτυξη της φίρμας Juicy Couture στην ευρωπαϊκή αγορά, μετά την πρόσφατη συμφωνία με τον όμιλο Authentic Brands Group LLC (ABG) για την ανάληψη του αποκλειστικού δικαιώματος διανομής πωλήσεων χονδρικής και λιανικής για τον οίκο Juicy Couture, σε όλη την ηπειρωτική Ευρώπη, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ιρλανδία και στην Κύπρο, όπως τόνισε ο κ. Κουτσολιούτσος.

Διεκδικεί επώνυμες φίρμες
Η ανάπτυξη της φίρμας Juicy από τον όμιλο Folli Follie ξεκίνησε πριν από λίγες ημέρες στην Αγγλία και την Ιρλανδία και σε τρεις μήνες σκοπεύει να αποκτήσει νέα καταστήματα Juicy σε Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία κ.α. Μάλιστα, ο όμιλος διεκδικεί και άλλες επώνυμες φίρμες και την αποκλειστική αντιπροσώπευσή τους, όπως πρόσθεσε ο ίδιος επιχειρηματίας.

Ένας άλλος τομέας που δραστηριοποιείται η Folli Follie και σκοπεύει να διεισδύσει πιο δυναμικά είναι οι μαρίνες. Μαζί με τον τουρκικό όμιλο Koc, η Folli Follie έχει ήδη αναλάβει τη μαρίνα της Μυτιλήνης και αναμένουν την ιδιωτικοποίηση μικρών λιμανιών σε νησιά κοντά στην Τουρκία, όπως Σύμη, Λέρο για να αναλάβουν και άλλες μαρίνες. Πάντως, στην Τουρκία η Folli Follie απέκτησε πέρυσι δύο καταστήματα Folli και σκοπεύει να αποκτήσει και άλλα.


Αισιοδοξία για την Ελλάδα, παρά την πτώση της κατανάλωσης
Στην Ελλάδα ο όμιλος είχε καλύτερα αποτελέσματα το 2013, αφού, σύμφωνα με τον κ.Τζώρτζη Κουτσολιούτσο, η συνολική αγορά έχει συρρικνωθεί και η Folli Follie κέρδισε δεσπόζουσα θέση, ενώ το 2014 αναμένεται καλύτερο. Η οικονομία της Ελλάδας, όπως υποστηρίζει ο επιχειρηματίας, «δεν έχει πιάσει ακόμη πάτο, αφού η κατανάλωση συνεχίζει να πέφτει», αλλά για τη Folli Follie η κατάσταση έχει αλλάξει προς το θετικότερο. Όπως προσθέτει ο ίδιος «είμαστε πιο αισιόδοξοι για την Ελλάδα, διότι καινούργιο στοιχείο αποτελούν οι τουρίστες υψηλής κατανάλωσης. Το 2013 αλλά και το 2014 οι τουρίστες που έρχονται πια στην Ελλάδα δεν είναι μέσοι Ευρωπαίοι αλλά άλλες εθνικότητες, όπως Ρώσοι, Τούρκοι, Άραβες, Ισραηλίτες που ξοδεύουν. Γι' αυτό και θα δημιουργήσουμε και άλλα καταστήματα Folli Follie σε νησιά, όπως Μύκονο, Ρόδο, Σαντορίνη, Χαλκιδική».

Σημειώνεται ότι η διοίκηση της Folli Follie σχεδιάζει την επιστροφή κεφαλαίου προς τους μετόχους της. Όσον αφορά τα οικονομικά μεγέθη, ο όμιλος εμφάνισε το 2013 κέρδη 347,5 εκατ. ευρώ και πωλήσεις 934,2 εκατ. ευρώ.

Πηγή: tovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας στο Χαλκιδική360.
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο Χαλκιδική360, για αυτό μην ανησυχήσετε για την τυχόν καθυστέρηση στην εμφάνιση τους.Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε μικρούς ελληνικούς χαρακτήρες!
Σχόλια σε αγγλικούς χαρακτήρες ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!