Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Οι προφυλακιστέοι χρυσαυγίτες βουλευτές θα ξαναμπούν στη Βουλή; Βλέπουν μυστικές υπηρεσίες πίσω από τις διώξεις


Υπέρ της άρσης ασυλίας των βουλευτών της Χρυσής Αυγής, Νικόλαου Μίχου, Αντώνιου Γρέγου, Αρτέμιου Ματθαιόπουλου και Ευστάθιου Μπούκουρα, εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής στην Ολομέλεια, με τις θετικές ψήφους της ΝΔ, του ΣΥΡΙΖΑ, του ΠΑΣΟΚ, της ΔΗΜΑΡ και του ΚΚΕ. Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες δήλωσαν «παρών» και η Χρυσή Αυγή καταψήφισε.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Πρόεδρος της Βουλής αναμένεται να υποβάλλει γραπτό αίτημα προς τη Νομική Υπηρεσία του Κοινοβουλίου, ώστε να γνωμοδοτήσει αν είναι νόμιμο και σύμφωνο με τον Κανονισμό, προ της διαδικασίας ψηφοφορίας στην Ολομέλεια της Βουλής να μη λάβουν το λόγο οι προφυλακισθέντες βουλευτές και να εκφράσουν τη θέση τους δια υπομνήματος. Σε άλλη περίπτωση θεωρείται πιθανόν δοθεί η δυνατότητα στους 6 προφυλακισθέντες Χρυσαυγίτες να μεταβούν στο Κοινοβούλιο και να λάβουν το λόγο πριν την επίμαχη ψηφοφορία.

Αρνήθηκαν τις κατηγορίες για τις οποίες ζητείται από τη Δικαιοσύνη να ελεγχθούν οι Νίκος Μίχος και Αντώνης Γρέγος, οι οποίοι ολοκλήρωσαν την τοποθέτηση τους ενώπιον των μελών της Επιτροπής Δεοντολογίας. «Με κάλεσαν να απολογηθώ για τα δύο όπλα που βρέθηκαν στο σπίτι μου, μια καραμπίνα και ένα πιστόλι 9 χιλιοστών τα οποία τα είχα αφήσει επίτηδες να τα βρει η αντιτρομοκρατική. Είχα όλο το χρόνο να τα πετάξω, αλλά δεν το έκανα γιατί τα είχα για την προσωπική μου ασφάλεια και γιατί δεν μου είχαν δώσει άδεια για δεύτερο όπλο που δικαιούμαι, από τη στιγμή που άλλοι βουλευτές έχουν 3 - 4 και 5 άδειες» δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Νίκος Μίχος αποκρούοντας την κατηγορία της διακεκριμένης οπλοκατοχής.

Μεταφέροντας τα όσα δήλωσε ενώπιον των μελών της Επιτροπής ο Χρυσαυγίτης βουλευτής πρόσθεσε… «Ήμουν και είμαι στόχος της τρομοκρατίας, όπως και κάποιοι άλλοι συναγωνιστές μου, όχι μόνο της εν Ελλάδι, αλλά και ξένων μυστικών υπηρεσιών, επειδή πάμε κόντρα στο έργο τους, όπως η ΜΙΤ και άλλες μεγάλες που ανέφερα στην επιτροπή», ενώ αναφερόμενος στην ποσότητα χασίς που βρέθηκε σπίτι του ούτε λίγο – ούτε πολύ δήλωσε πως ήταν του προηγούμενου ενοικιαστή… «Δεν είμαι ηλίθιος να την αφήσω εκεί αφού θα ερευνούσε η αστυνομία. Ήταν από τον προηγούμενο νοικάρη του σπιτιού, όπως είπε και ο σπιτονοικοκύρης στην αντιτρομοκρατική, ο οποίος είχε βρει και άλλα στο υπόγειο του σπιτιού και τα είχε πετάξει. Είχα όλο το χρόνο να τα πετάξω και δεν ήμουν ηλίθιος να τα αφήσω εκεί».

«Η δίωξη μου γίνεται για το πολιτικό μου έργο και για αυτά που έχω αναφέρει μέσα στο Κοινοβούλιο για το παραεμπόριο που γίνεται από μεγαλέμπορους κρέατος και γάλακτος, σπόρων και λιπασμάτων και γι’ αυτό που έχω πει, για την οικογένεια της Μονσάντο και τα προϊόντα τους. Έτσι, αναγκαστικά η Ελλάδα θα πρέπει να κάνει καινούργια συμφωνία με τη Ρωσία και τα κράτη της Βαλτικής για εισαγωγές και εξαγωγές και να σταματήσουν να μας εκμεταλλεύονται οι Ευρωπαίοι, δήθεν σύμμαχοι μας. Στην ουσία γι’ αυτό μας κυνηγούν» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Για πολιτική δίωξη μίλησε και ο Αντώνης Γρέγος και αρνήθηκε την εγκληματική δράση της Χρυσής Αυγής.
«Δεν εμπλέκομαι πουθενά στο πόρισμα των 190 σελίδων, δεν αναφέρεται πουθενά το όνομά μου. Δεν έχω μαντικές ικανότητες για να ξέρω τι θα κάνει ο κάθε οπαδός της Χρυσής Αυγής στην Ελλάδα, την Αυστραλία και οπουδήποτε αλλού, ή αν κάποιος βάλει μπλούζα με τα διακριτική της Χρυσής Αυγής.

Έχω μιλήσει με 137 δικηγόρους και εισαγγελείς και βεβαιώνουν ξεκάθαρα αυτά που σας λέω. Πρόκειται ξεκάθαρα για πολιτική δίωξη. Τόσο ο αρχηγός, όσο και η ηγεσία δεν έδωσαν τέτοιες εντολές για βίαιες ενέργειες οι οποίες θα έθεταν σε κίνδυνο τη νομιμότητα του κόμματος. Εντάχθηκα νομίμως σε ένα κόμμα αναγνωρισμένο από τον Άρειο Πάγο» δήλωσε ο Χρυσαυγίτης βουλευτής.

Πηγή: newsit.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας στο Χαλκιδική360.
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο Χαλκιδική360, για αυτό μην ανησυχήσετε για την τυχόν καθυστέρηση στην εμφάνιση τους.Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε μικρούς ελληνικούς χαρακτήρες!
Σχόλια σε αγγλικούς χαρακτήρες ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!