Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Η Άλκη Ζέη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών!


Η Άλκη Ζέη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών!
Ένα αφιέρωμα στην «πρύτανη» της παιδικής λογοτεχνίας, Άλκη Ζέη, διοργανώνεται στις 31 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Η συγγραφέας θα συνομιλήσει με την κριτικό παιδικής λογοτεχνίας, Μαρίζα Ντεκάστρο, ενώ στη συζήτηση θα παρέμβει ο παιδικός της φίλος, ποιητής Τίτος Πατρίκιος.
Για το έργο της που αφορά τα παιδιά θα μιλήσει η συγγραφέας Λίλα Κονομάρα, ενώ για το έργο της που αφορά τους ενηλίκους ο κριτικός λογοτεχνίας Βαγγέλης Χατζηβασιλείου.
Αποσπάσματα από έργα της θα διαβάσουν οι ηθοποιοί Ξένια Καλογεροπούλου και Σοφία Κόκκαλη.
«Από τα μικρά μου χρόνια ως σήμερα, ας μην πω με ακρίβεια πόσα είναι γιατί θα τρομάξω κι εγώ η ίδια, έζησα έναν πόλεμο, δύο εμφύλιους πολέμους, δύο δικτατορίες και δύο προσφυγιές. Δεν τα έζησα σαν απλός παρατηρητής, αλλά παίρνοντας ενεργό μέρος κάθε φορά κι έτσι και να ήθελα δεν θα μπορούσε το συγγραφικό μου έργο να μην επηρεαστεί από τα γεγονότα αυτά που συγκλόνισαν τον τόπο μας. Άθελά μου η ζωή μου μπλέχτηκε μέσα στην ιστορία κι έγινα κι εγώ ένα κομμάτι της. Το συγγραφικό μου λοιπόν έργο, θέλω δεν θέλω είναι γεμάτο ιστορία… Αν πέτυχα να κάνω τα παιδιά να την ακούσουν τουλάχιστον, το μέλλον θα δείξει» έχει δηλώσει η Άλκη Ζέη.
Η εκδήλωση ξεκινά στις 19:00 και διοργανώνεται από το ηλεκτρονικό περιοδικό για το βιβλίο Ο Αναγνώστης, σε συνεργασία με το Megaron Plus και τις εκδόσεις Μεταίχμιο, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Πρόσωπα της Λογοτεχνίας».
Η είσοδος είναι ελεύθερη με δελτία προτεραιότητας. Η διανομή των δελτίων αρχίζει στις 17:30 μ.μ.

Πηγή: athensblog.touristorama.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας στο Χαλκιδική360.
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο Χαλκιδική360, για αυτό μην ανησυχήσετε για την τυχόν καθυστέρηση στην εμφάνιση τους.Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε μικρούς ελληνικούς χαρακτήρες!
Σχόλια σε αγγλικούς χαρακτήρες ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!