Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Μία εξομολόγηση που συγκινεί!


Δεν φανταζόταν πως η ζωή της θα έμοιαζε με παραμύθι. Ο κόσμος την αγαπά! Ο σύντροφός της της συμπαραστέκεται σε κάθε δυσκολία. Αυτά και πολλά άλλα αναφέρει σε συνέντευξή της στο περιοδικό -Elle- η διάσημη και όμορφη σταρ του Χόλιγουντ Angelina Jolie.

Πιο συγκεκριμένα αναφέρει - Ήμουν ένα παιδί που στην παιδική μου ηλικία δεν είχα σωστά πρότυπα. Μία διαλυμένη οικογένεια. Δύο γονείς που δεν επικοινωνούσαν μεταξύ τους. Βίωσα δύσκολες στιγμές. Μία εφηβεία με καταχρήσεις. Δεν ήξερα τι ήθελα. Δεν ήξερα που να σταθώ, που να ακουμπήσω, σε ποιον να μιλήσω. Δεν φανταζόμουν ποτέ πως θα γίνω μητέρα. Θα έχω στον πλευρό μου έναν σύντροφο όπως ο Brand Pitt. Με αγάπησε και με έκανε να αισθανθώ σιγουριά. Ερωτεύτηκα. Απέκτησα φήμη. Ταξίδεψα σε διάφορες χώρες και συνεχίζω να ταξιδεύω. Μάχομαι για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Η ζωή με έμαθε να είμαι ο άνθρωπος που πάντα ήθελα να είμαι.  Οι γονείς μου είχαν πάρει διαζύγιο και όταν έχεις μεγαλώσει σε μια τέτοια οικογένεια, νομίζεις πως μερικά πράγματα συμβαίνουν μόνο στα παραμύθια και δεν έχεις απαιτήσεις-.

Πηγή: gamoi.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας στο Χαλκιδική360.
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο Χαλκιδική360, για αυτό μην ανησυχήσετε για την τυχόν καθυστέρηση στην εμφάνιση τους.Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε μικρούς ελληνικούς χαρακτήρες!
Σχόλια σε αγγλικούς χαρακτήρες ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!