Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Το look της ημέρας: Απόψε το κορίτσι θέλει... το φόρεμα της Δέσποινας Βανδή


Ξεχνιέται αυτό το φόρεμα της Δέσποινας Βανδή; Ναι, αυτό το λευκό με την πλάτη έξω. Όχι, δεν ξεχνιέται.
Σάββατο, είναι αγάπη μου! Αν δεν βάλεις σήμερα κάτι σέξι που θα βγεις, πότε θα το βάλεις, την Δευτέρα;
Ήταν έρωτας από την πρώτη ματιά... Λευκό φόρεμα, μάξι, σκίσιμο στο πλάι, με μακριά μανίκια, όλη η πλάτη έξω...
Θα μου πεις το ότι το φορούσε η λεπτοτάτη και λαμπεροτάτη Δέσποινα Βανδή στο "The Voice"και όλα τα φώτα ήταν στραμένα πάνω της βοήθησε, αλλά γιατί να μην το βάλω κι εγώ;
θα μου πεις "διότι δεν θα τραγουδήσεις", θα σου πω, και "που το ξέρεις εσύ που θα πάω; Μαζί θα πάμε;".  Θα μου πεις ακόμα "η Δέσποινα Βανδή έχει κορμί φέτες", θα σου πω κι εγώ "κάνω γυμναστική εδώ και πολύ καιρό, αλλά που να το ξέρεις εσύ; Μαζί κάνουμε;".
Το φόρεμα είναι τέλειο και θέλω να το βάλω.
Αυτό είναι το look της ημέρας και της αποψινής βραδιάς!
 Πού θα το αγοράσεις;
Στο Despina Vandi for Chip & Chip, έχει όλη την σειρά της Δέσποινας Βανδή, ρούχα που έχουν όχι μόνο την υπογραφή της, αλλά και το στιλ της. Και το στιλ της μας αρέσει πολύ.
Πολύ μας άρεσε και η τιμή. 94 ευρώ.
Συνδύασέ το γόβες, η πρότασή μας με nude πλατφόρμες. Αξεσουάρ, ελάχιστα - μακιγιάζ, φυσικό.




Πηγή: cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας στο Χαλκιδική360.
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο Χαλκιδική360, για αυτό μην ανησυχήσετε για την τυχόν καθυστέρηση στην εμφάνιση τους.Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε μικρούς ελληνικούς χαρακτήρες!
Σχόλια σε αγγλικούς χαρακτήρες ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!