Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

"Αν στερήθηκα λέει; Από πού να αρχίσω..."


Για τις δυσκολίες που έχει περάσει στη ζωή του μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Νίκος Οικονομόπουλος.

Ο τραγουδιστής μεγάλωσε με τον παππού και την γιαγιά του και αποκάλυψε το μεγαλύτερο απωθημένο του από τα παιδικά του χρόνια.

«Αν στερήθηκα λέει; Από πού να αρχίσω...

Το μεγαλύτερό μου απωθημένο ήταν που δεν είχα ένα ποδήλατο να κάνω μία βόλτα.

Θυμάμαι ο παππούς μου, από την καλή του την καρδιά, μου έλεγε: "θα σου πάρω ένα ποδήλατο, με 28 ταχύτητες", μόνο και μόνο για να μου δώσει ο κακομοίρης χαρά.

Αργότερα, δουλεύοντας πια, κατάφερα να το πάρω μόνος μου.

Αλλά με δικά μου χρήματα, από τον δικό μου κόπο βγαλμένα», δήλωσε στο «Down Town» της Κύπρου.

Πηγή: news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας στο Χαλκιδική360.
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο Χαλκιδική360, για αυτό μην ανησυχήσετε για την τυχόν καθυστέρηση στην εμφάνιση τους.Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε μικρούς ελληνικούς χαρακτήρες!
Σχόλια σε αγγλικούς χαρακτήρες ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!