Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Μαίρη Συνατσάκη: Ως παιδί ήμουν ψυχάκι


Αν και σήμερα είναι πετυχημένη παρουσιάστρια , ήταν από παιδί αυστηρός κριτής του εαυτού της.
«Γενικά, κοιτάζω πίσω μου με μία έντονη κριτική ματιά. Είμαι αυστηρός κριτής του εαυτού μου, αλλά δεν μου κοστίζει. Καλό μου κάνει. Συνήθισα στις πιο αυστηρές κριτικές, δεν μου χάιδεψαν ποτέ τα αφτιά. Από παιδί προσπαθούσα να είμαι καλό παιδί, καλή μαθήτρια, να είμαι συνεπής και εντάξει απέναντι σε όλους. Ήμουνα ψυχάκι! Όμως, η δίδυμη αδερφή μου, η Αλίκη, ήταν το ακριβώς αντίθετο από μένα: πολύ πιο χαλαρή και cool. Τα αντιμετώπιζε όλα πιο άνετα. Και αυτό το παράδειγμά της με βοήθησε να ισορροπήσω, με έφερε στα ίσα μου» δήλωσε η παρουσιάστρια στο Down Town Κύπρου.

Πηγή: koolnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας στο Χαλκιδική360.
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο Χαλκιδική360, για αυτό μην ανησυχήσετε για την τυχόν καθυστέρηση στην εμφάνιση τους.Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε μικρούς ελληνικούς χαρακτήρες!
Σχόλια σε αγγλικούς χαρακτήρες ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!