Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Ταξίδι στον χρόνο διαφορετικό από τα άλλα!


Μία είδηση που προκαλεί εντυπώσεις αλλά και συγκινεί.
75 χρόνια πέρασαν για να λάβει στα χέρια της το πτυχίο της, η 99χρόνη πλέον γυναίκα από την Αμερική.
Ο λόγος; Η τότε οικονομική της άνεση δεν της επέτρεψε να πληρώσει το ποσό των 5 δολαρίων για την έκδοση του πτυχίου της.

Μία φίλη της αποφάσισε έστω και αρκετά χρόνια μετά να πληρώσει το ποσό. Μάλιστα για να την ευχαριστήσει διοργάνωσε και μία ιδιαίτερη τελετή στην οποία μαζεύτηκαν φίλοι της. Ήπιαν, έφαγαν και θυμήθηκαν ιστορίες από τα παλιά!

Τι δήλωσε όμως η 99χρονη στα ΜΜΕ

Στις πρώτες δουλειές που πήγα μού έλεγαν ότι δεν έχω εμπειρία. Εγώ τους έλεγα ότι αν δεν μου δώσετε μια ευκαιρία να δουλέψω, πώς θα αποκτήσω εμπειρία; Τελικά κάποιος μου έδωσε την ευκαιρία και ξεκίνησα» δήλωσε στους δημοσιογράφους.

Το μήνυμά της στον κόσμο; «Μην σταματήσετε ποτέ να μαθαίνετε. Λένε ότι αν σταματήσεις, γερνάς και εγώ δεν έχω σκοπό να σταματήσω.

Το δίπλωμά της ήταν για σπουδές στενογραφίας και βιβλιοθηκονομίας. Η ίδια και χωρίς το πτυχίο και με σοβαρά προβλήματα υγείας, αγωνίστηκε να βρει δουλειά. Τα κατάφερε όμως.

Πηγή: touristorama.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας στο Χαλκιδική360.
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο Χαλκιδική360, για αυτό μην ανησυχήσετε για την τυχόν καθυστέρηση στην εμφάνιση τους.Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε μικρούς ελληνικούς χαρακτήρες!
Σχόλια σε αγγλικούς χαρακτήρες ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!