Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Πάμε Λουκέτο Live: Αποκλειστική συνέντευξη του Σταύρου Θεοδωράκη

Βρεθήκαμε με τον Σταύρο Θεοδωράκη χθες το βράδι στο "Αλάτσι". Εγώ πήρα την πρώτη του συνέντευξη για το "Ποτάμι" κι αυτός μού έδωσε τζάμπα φαί να ντερλικώσω και να γράψω καλά λόγια.

Ξεκινάμε!
Ξεκινάμε !

Έχετε τη συνέντευξη Τύπου για το " Ποτάμι".
Τα καλά θα σου τα πω όμως εδώ. Ρώτα με.

Μια βδομάδα το "Ποτάμι" και γίνεται χαμός.
Αυτό είναι το κακό. Όλοι μιλάνε και κάνουν τάχα μου ευφυολογήματα με το "Ποτάμι" αλλά ελάχιστοι ξέρουν ότι επικεφαλής είμαι εγώ. Με έχει πάρει το ποτάμι...

Ορίστε, τώρα κάνατε εσείς ευφυολόγημα.
Τόπιασες, ρε μπαγάσα.

Ευχαριστώ. Σε συνέντευξη Τύπου λοιπόν θα ανακοινώσετε ονόματα των υποψηφίων στις ευρωεκλογές.
Για ξεκάρφωμα. Τάχεις γράψει από μέρες αυτά στο "Πάμε Λουκέτο live". Τα αληθινά είναι αυτά που έχεις γράψει. Θεός είσαι. Πρετεντέρης, Μπάμπης κλπ. Γράψε κι άλλα δύο ονόματα που στα δίνω για αποκλειστικό. Πορτοσάλτε και Βαρουφάκης.

Βαρουφάκης;
Ναι. Αλλά φοβάμαι ότι θα χαλάσει το ίματζ της Κίνησης. Φοράει το ίδιο καφέ μπουφάν σε όλες τις συνεντεύξεις του. Πάει να φάει τον Σάντος φαίνεται.

Χα, χα! (Προσποιητά). Κι εσείς όμως φοράτε ξεχειλωμένα μπλουζάκια.
Διαφορετικά όμως. Είναι όλα από τα Ζάρα. Τα καλάθια στα Ζάρα.

Χα, χα ( πάλι προσποιητά)
Μη γελάς. Όπως ο Ανδρέας έγινε με τα ζιβάγκο, εγώ ποντάρω στα Ζάρα. Πιάνει το ξεχειλωμένο στυλ. Άκου μένα.

Ο "Πρωταγκών" μου

Τι σκοπεύετε να ανακοινώσετε στη συνέντευξη Τύπου;
Το μανιφέστο μου. Θα έχει τίτλο ο "Πρωταγκών" μου... Τι με κοιτάς παράξενα; Δεν είναι από το "Αγών μου" φασιστικά, μαλακίες και τέτοια. Από το "Πρόταγκον" βγαίνει. Εγώ δεν πήρα πρώτος συνέντευξη από τη μάνα του παιδιού που εκτέλεσαν στη Δραπετσώνα; Ωραία το έπαιξα. Πιο πολύ έκλαιγα εγώ, παρά η μάνα.

Μιλάτε πολύ αργά. Με το ρυθμό της συνέντευξης θα τελειώσουμε μετά τις ευρωεκλογές.
Χα, χα(προσποιητά). Την τελευταία φορά που μίλησα στους συντάκτες μου, μόλις είχα ξυριστεί και όταν τελείωσα είχα γένια πέντε ημερών.

Χα, χα ( προσποιητά). Μία τελευταία ερώτηση. Τι άλλο έχει το μενού;
Σου συστήνω πέμπτο πιάτο χοχλιούς μπουμπουριστούς.

Ξεκινάμε.
Ξεκινάμε.

Πηγή: newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας στο Χαλκιδική360.
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο Χαλκιδική360, για αυτό μην ανησυχήσετε για την τυχόν καθυστέρηση στην εμφάνιση τους.Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε μικρούς ελληνικούς χαρακτήρες!
Σχόλια σε αγγλικούς χαρακτήρες ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!